Has a padlón: jó gyakorlat a has megmunkálásához?

Zsírvesztés külső ferde. SAN - T3 - KAPSZULA - z-line.hu

A hasizmok anatómiája és működése Mint említettük, először is fontos, hogy ismerjük a hasizmok anatómiájának és biomechanikájának alapvető szempontjait. A hasizmok négy fő csoportra oszthatók: Alsó régió: a levator ani és az ischiococygeus izmokból áll; Hátsó régió: a quadratus lumborum, az iliopsoas és a psoas minor izmokból áll; Anterolaterális régió: a rectus abdominis, a pyramidális has, a transversus abdominis, a belső ferde has és a külső ferde hasizmok alkotják; Felső régió: a rekeszizom alkotja.

Ezen izmok mindegyikének nagyon specifikus funkciói vannak, amelyekről számunkra nem kényelmes, ha ekkor egyenként beszélünk.

További cikkeink a témában

Azonban általában az adott izmok felelősek a mozgásokért, amelyek eltérnek a inspiráció és kilégzés, megnövekedett intraabdominális nyomás és zsírvesztés külső ferde ágyéki régió stabilizálása, törzshajlítás, törzs oldalirányú dőlése, borda depresszió, homolaterális billenések, medence antroverzió és retroverzió, combhajlítás, medence stabilizáció, a végbélnyílás szabályozása és néhány kapcsolódó folyamat a székletürítéshez, többek között.

Pontosan a mozgások ezen összetettsége miatt tudnunk kell, hogy a hasizmokat nemcsak meg kell erősíteni és meg kell dolgozni, hanem megfelelően szinergikusaknak kell lenniük és kiegyensúlyozottnak kell lenniük.

  • Mikor éget a test a legtöbb zsírt
  • Kockás has diéta — hát megérkeztünk

Az egyik régió és a másik közötti egyensúlyhiány megváltoztathatja a testtartást, a mozgást és akár a törzs stabilizálódását is. Ebből kifolyólag, A hasizmok közvetlen és közvetett edzése kiemelt fontosságú. A hasizmok rendkívül fontosak egyensúly, kontroll, stabilizálás a testen.

Navigációs menü

Még egyes szervek védelme érdekében ezeket az izmokat megfelelően meg kell erősíteni. A has a padlón: Jó gyakorlat? Amikor olyan összetett csoportosításról beszélünk, mint a has, meg kell értenünk, hogy elsősorban azt kérdezik folyamatosan.

tigrisrándulás fogyás makró profil a zsírvesztéshez

Minden elvégezhető gyakorlat vagy mozgás a hasizmaitól függ. Például: Próbáljon meg tricepsz meghosszabbítást tenni a szíjtárcsán anélkül, hogy összehúzná a hasát Megállapítja, hogy stabilizálása sokkal kisebb.

Testépítés

Ennek ellenére egyes izmok önkéntelenül összehúzódnak, és ez lehetővé teszi a mozgást. Így megfigyelhetjük, hogy még akkor is, ha a célmozgás a könyök meghosszabbítása, a hasizmok is részt vesznek a mozgásban. És éppen funkcióik miatt az a hasizmokat megfelelően edzeni kell, függetlenül attól, hogy a gyakorlatok számát, a gyakorlatok típusait, az ismétlések sorozatát és még az edzés intenzitását is. Az egyik legjellemzőbb és legegyszerűbb elvégzendő gyakorlat a hasi a földön.

Olyan hatékony, mint bármely más mozgás, de mindaddig, amíg megfelelően használják a megfelelő módon és az erre a célra alkalmas emberek. Természetesen nem fog gerincbetegségben szenvedő embereket elhelyezni ennek a mozdulatnak a végrehajtásához, vagy mindenképp a padlóra tenni egy olyan embert, akinek nyaki fájdalma zsírvesztés külső ferde n okból.

Az emberek többsége éppen azért nem ér el jó eredményeket az ingyenes hasizmok miatt, mert nem képesek őket megfelelő biomechanikai módszerekkel végrehajtani, akár technika hiányában, akár valamilyen izomhiány miatt. Ráadásul a rossz teljesítmény miatt továbbra is sérüléseket okoznak.

Nem ritka, hogy az emberek a rectus femoris-t ülések közben dolgozják, ahelyett, hogy maguk a hasizmokat használnák.

BRUTÁLIS 15 PERCES OTTHONI MELL EDZÉS - Leghatékonyabb MELLIZOM ÉPÍTŐ Edzésterv!

O hasi a földön nagyon előnyös lehet, de ehhez először meg kell értenie, vannak-e olyan testi korlátozások, amelyek valamiféle különleges gondozást igényelnek veled, vagy akár tartózkodnak a testmozgástól. Ha nem létezik, felhasználhatja hasizom-erősítő stratégiájában. A kivégzés A padlón fekve szőnyeggel a térdét körülbelül egy-két fesztávolsággal meg kell hajlítania a saroktól a fenékig.

legjobb módja annak, hogy valaki lefogy egészséges zsírvesztési tippek

A kézi helyzetbe állításnak NEM szabad a tarkója mögött lennie, mivel ösztönösen elkezdi húzni a nyakát, különösen akkor, ha eléri a fáradtságot. Tegye a kezét a homlokára, mint "ima" helyzetben. Kezdje azzal, hogy kissé meghajlítja a törzsét, nem szükséges levenni a hát alsó részét a földről, sőt, ezt NEM szabad a törzs hajlítása közben megtennie.

A mozgás különc fázisában a testből leereszkedve folytatnia kell a hajlítás törzsének ellazítását és egyúttal a medence retroverziójának eltávolítását. Minden mozgást ellenőrizni kell, és nem az "erő" alapján.

A mozgás különc fázisa után nem szabad újra lefeküdni a földre.

Legfrissebb cikkek

Csak könnyedén érintse meg a szőnyeget. Ez folyamatos feszültséget okoz a mozgásban. Körülbelül 5 ismétlést használhat, ha ez az egyetlen hasi gyakorlat az edzésen, vagy valahol ismétlés körül, ha van m más. Ennek ellenére nincs szabály, és meg kell értenie testének egyéni válaszát az ingereire. A földön történő felülés variációi Sokan a padlón történő ülést különböző módon végzik, mint pl lábakkal egy padon, egyoldalúan a ferde terület jobb megmunkálása érdekébenlebegő lábakkal, térdhajlítással, gépekkel és egyéb felszerelésekkel stb.

Akkor miért vannak ilyen variációk? Ezek a variációk három okból léteznek: Az első az egyén kényelme, vagyis minél stabilabb, annál jobban képes koncentrálni a mozgást a fókuszcsoportba, amely a has.

Kapcsolódó cikkek

A második valamiféle sajátos korlátozásnak tudható be, amely szerint az adott személynek vannak, például deréktáji problémákkal küzdő emberek jobban profitálhatnak abból, ha ezt a mozdulatot egy pad alatt vagy a labda alatt végzik, mint a földön. A harmadik és nem utolsósorban az edzések változása. Ha egészséges egyéniség vagy, a mozgásmód megváltoztatásával a testednek alkalmazkodnia kell egy új mechanikához és egy új típusú stabilizációhoz, és nem esik könnyen adaptációba, nem eredményezve az eredményeket.

Következtetés Megérthetjük, hogy a padlón lévő has a has munkájában rendkívül hatékony gyakorlat. Helyesen kell végrehajtani, hogy jó alkalmazhatósága legyen, valamint elkerülhető legyen a sérülés. Ha a hasizmokat megfelelően megdolgoztatja és megfelelő pihenést biztosít zsírvesztés külső ferde, akkor nemcsak esztétikai, hanem funkcionális szempontból is jó eredményeket ér el, és javítja fejlődését egészében.

Hogyan veszíts nyolcszor több hasi zsírt?

Jó edzés! Tetszett a tartalom?

kajol fogyás dilwale gyász és fogyás

Kattintson az alábbi Csillagokra, és mondja el nekünk 1-től 5-ig, hogy mi az osztályzata ehhez a tartalomhoz! Átlagos értékelés: 4. Ossza meg ezt a cikket közösségi hálózataiban! Írta: Öröm számomra olvasóinként zsírvesztés külső ferde, ez a tartalom nagy gonddal készült arra, hogy egészséget teremtsen a jövő generációinak.

Zsírégetés a derekad körül

A partnerségekért csak vegye fel a kapcsolatot a közösségi hálózatokon keresztül. Ölelés és siker mindenkinek. Kapcsolódó cikkek.