Hiit zsírvesztési tanulmányok

Hiit zsírvesztési tanulmányok

HIIT edzés, oxigénfogyasztás és kalóriakiadás: ezt kell tudnia Nagy intenzitású intervallum edzés vagy HIIT angol rövidítése ugyanis az utóbbi években széles körben használt marketingfegyver volt. Ebben a cikkben rávilágítunk az ilyen típusú edzések jellemzőire és hatásaira mind a zsírvesztésre, mind az edzés utáni oxigénfogyasztásra.

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről. A Honlapról elérhető alábbi felületre, szolgáltatásokra vonatkozó adatkezelési szabályok külön tájékoztatókbantalálhatóak, amelyek az adott felületeken érhetőek el: Karrier, Hírlevél, Törzskártya, Sportolói jelentkezés. A cookie-val kapcsolatos részletes adatkezelési szabályok szintén külön tájékoztatóban találhatóak. Szolgáltató a neki megadott személyes adatokat, azok valódiságát nem ellenőrzi.

Mi a HIIT? A HIIT olyan képzési módszer, amely a maximális erőfeszítés váltakozása rövid pihenőidővel, aktív vagy nem. Számos tanulmány kimutatta, hogy a HIIT hatékony edzésstratégia, különösen, amikor arról van szó javítja az anyagcsere funkciót, a maximális oxigénfogyasztást, és általában hatékony kardiovaszkuláris edzést kap rövidebb idő alatt, legfeljebb körülbelül 20 percig.

Mi a COPD? Ez a hatás arra utal oxigénfogyasztás, amely az edzés befejezése után a nyugalmi értékek felett jelentkezik. Ez a COPD néhány további energiakiadással is jár, amely egyenértékű: öt kalória minden elfogyasztott oxigénért. Ez a további oxigénfogyasztás edzés után a test korábbi egyensúlyi állapotának helyreállítására szolgál.

Meddig tarthat a COPD?

A HIIT edzés, az oxigénfogyasztás és a kalóriakiadás ezt kell tudnia

Az edzés utáni oxigénfogyasztás kétfázisú, vagyis két fázisa van: az egyik gyors, a másik lassú. A gyors fázist az oxigénfogyasztás gyors csökkenése jellemzi, amint a gyakorlat befejeződik.

hiit zsírvesztési tanulmányok

Ebben a fázisban az oxigéntartalékokat a hemoglobin, a mioglobin, az ATP és a foszfokreatin pedig újraszintetizálja. Ez a fázis 24 órán túl késleltethető az olyan anyagcsere-folyamatok megnyilvánulása miatt, amelyek magukban foglalják a laktát glikogénné történő újraszintézisét és a fokozott keringést, a pulzusszámot, a szellőzést és a termogenezist. Ebben a pihenő szakaszban is az usn zsírégető dischem szubsztrát túlnyomórészt zsír.

Itt kell megjegyezni, hogy több zsírsav felhasználása vagy oxidálása nem feltétlenül jelenti a "zsírvesztést", legalábbis kalóriadeficit nélkül. Milyen változók befolyásolják a COPD-t?

hiit zsírvesztési tanulmányok

A COPD megnyilvánulásának mértéke különböző változóktól függ, például a a testmozgás intenzitása és időtartama, modalitás folyamatos vagy szakaszosérintett izmok alsó vagy felsőtest vagy edzés korábbi állapota.

Intenzitás és időtartam Számos tanulmány létezik, különböző tervezéssel, módszerekkel és emberi csoportokkal, de összefoglalva tudjuk, hogy minél nagyobb az intenzitás és hiit zsírvesztési tanulmányok időtartam, annál nagyobb a COPD, oxigénfogyasztásban és időtartamban egyaránt.

Testépítés

Valójában úgy gondolják, hogy ez a kapcsolat lineáris, vagyis az EPOC nagysága és időtartama lineárisan növekszik, ahogy a testmozgás intenzitása és időtartama nő. Szaggatott vagy folyamatos testmozgás Ami azt illeti, hogy az EPOC hatása tovább növekszik intervallum edzéssel vagy folyamatos képzéssel, igen, az A COPD magasabb, ha időszakosan maximális vagy szupamaximális erőfeszítéseknek vagyunk kitéve. Ezt követően megmérték a COPD-t, és az adatok a következők voltak: 15 liter oxigénfogyasztás a szakaszos verseny után és 6,9 liter a folyamatosnál.

Ez azt jelentené, hogy a 15 literes kalóriakiadás körülbelül 75 kcal, a 6,9 liter esetében pedig 30 kcal. A kutatók azonban úgy vélik, hogy bár az EPOC és az energiafogyasztás időszakos futással magasabb volt, a folyamatos futás szintén hozzájárulhat a negatív kalóriaegyensúlyhoz, ha zsírvesztésről van szó.

A YOHAGOHIIT Club előnyei

Ez annak a ténynek köszönhető, hogy a folyamatos futás során a kalóriakiadás magasabb volt, mint a szakaszos futásnál, és bár a folyamatos futás utáni energiafelhasználás alacsonyabb volt, a teszt végrehajtása során nagyobb volt annak az egyszerű ténynek köszönhetően, hogy tíz perccel tovább tartott, mint a másik teszt.

Felső vagy alsó test Az alsó test vagy a felsőtest gyakorlása tekintetében úgy tűnik, hogy az azonos relatív intenzitással végzett edzés során elért teljes energiafelhasználás egyenlőségével az alsó test gyakorlása nagyobb COPD-t indukál. Úgy tartják ennek oka lehet az alsó test izmainak nagyobb sűrűsége a felsőtestéhez képest. A képzés korábbi állapota A képzés korábbi állapota arra utal, hogy az EPOC milyen hatással lehet a képzett emberekre vagy sem.

A képzett alanyok szignifikánsan rövidebb COPD-időtartamot mutattak, mint a nem képzettek.

Bemutatkozik a HIIT (High Intensity Intervall Training). II.rész, Hiit zsírvesztési tanulmányok

Ennek oka lehet a kiképzett alanyok a teljes oxigénfogyasztásuk magasabb százalékát képesek elérni a testmozgás szakaszában mint a felépülési szakaszban, jelezve a testedzés utáni energiafelhasználás kisebb jelentőségét képzett alanyokban.

Ez azt is jelenti, hogy a képzett emberek képesek nagyobb mértékű COPD-t produkálni az edzés során, ami magasabb teljesítményt jelent. Mit vonhatunk le mindebből?

hiit zsírvesztési tanulmányok

A HIIT egy olyan edzés, amelyből sok ember profitálhat, beleértve az anyagcsere-betegségben szenvedőket és az időseket is. Ezekben az esetekben, az alkalmazkodás és a képzés megfelelő előrehaladása kulcsfontosságú. Mind a HIIT, mind a hagyományos folyamatos futás számos fiziológiai javulást eredményez, bár a HIIT jobb lehet olyan körülmények között, ahol kevés idő van edzeni.

Amikor azonban a HIIT-et a zsírvesztéssel társítjuk, nem mondhatjuk azt, hogy ez jobb, mivel sok esetben a test által a HIIT elvégzése után elfogyasztott extra kalóriákat a hosszabb, folyamatos futás során fogyasztanák.

hiit zsírvesztési tanulmányok

Így a HIIT érdekes az a kevés idő, amelybe be kell fektetnie, de ez nem arra készteti, hogy "kalóriákat égessen" a kanapén órák után, miután elvégezte. Továbbá, ha a HIIT-et hiit zsírvesztési tanulmányok módszerként beépítjük az erőnléti edzés programunkba, ne feledje, hogy nagyon igényes, amelyek a következő foglalkozásokon megzavarhatják teljesítményünket. Másrészről, alacsony intenzitású aerob edzés, különösen, ha nem okoz olyan hatást, hiit zsírvesztési tanulmányok a kerékpár vagy az ellipszis olyan eszköz lehet, amely jobban alkalmazkodik programunkhoz anélkül, hogy túlzott fáradtságot okozna.

HOGYAN FOGYTAM LE 40 KG-T