Minőségirányítás


Minőségirányítási vezető: Sarkadi Tímea

Minőségpolitikánk

Minőségpolitikánk középpontjában a Megrendelő áll, ezért alapelvünk, hogy szolgáltatásaink minősége – azon túlmenően, hogy a vonatkozó törvényeket, szabványokat, és egyéb hatósági előírásokat maximálisan kielégítik – optimálisan elégítsék ki Megrendelőink igényeit. A Társaság minőségirányítási rendszerének megtervezésére és megvalósítására hatással vannak:

  • - a Társaság környezete, ennek változásai és környezettel kapcsolatos kockázatok
  • - a Társaság változó szükségletei, célja
  • - a Társaság által szolgáltatott termékek, alkalmazott folyamatok
  • - a Társaság mérete és felépítése

Szolgáltatásaink minőségi szintjének hatékony és folyamatos javításához a Megrendelőktől származó információkat maximálisan felhasználjuk és beépítjük rendszerünkbe. Magas követelményeket támasztunk beszállítóinkkal szemben is. A célul kitűzött szolgáltatásminőség elérése érdekében csak olyan beszállítókat választunk, akik hosszútávon tudják garantálni az általunk meghatározott, egyenletesen jó minőséget.

Célkitűzéseink megvalósítása csak szakmailag felkészült munkatársakkal, karbantartott eszközállománnyal, jól szervezett munkával, a minőségügy érdekében elkötelezett szemlélettel, hatékonyan működő minőségirányítási rendszerrel lehetséges. Ezért a minőségi munka fontosságának tudatosításával, az ZRt. dolgozóiban a minőség centrikus szemlélet kialakítását folyamatos képzéssel és továbbképzéssel kívánjuk biztosítani.

Mindezek elérését hatékonyan működő, az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány előírásait kielégítő minőségirányítási rendszerrel valósítjuk meg. A vezetőség elkötelezett a minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztése mellett.

A megelégedett Megrendelő sikerünk biztosítéka.